zondag 30 mei 2010

Het Begin


Het is nu zo'n 2 1/2 jaar geleden, dat ik begon met quilten.
En hoe dit begon...? Ik kwam in Brielle in de winkel van
't Quiltgebeuren om te informeren naar een basis-beginnerscursus,
maar moest nog een half jaartje wachten op de nieuwe cursussen.
Toen zag ik hem daar hangen: de Storybook Farm quilt van
Mc Kenna Ryan en, niet gehinderd door enige quiltkennis, heb ik me
ingeschreven voor deze BOM. En dit is het resultaat geworden...
Hij hangt nu in mijn werkkamertje en ik vind hem nog steeds prachtig.


3 opmerkingen:

Diana zei

Wat is hij toch mooi geworden zeg!!! Ik vind het een plaatje!!!
groet
Diana

Anneke van Diggelen zei

Meid wat leuke quilt zeg!!
Nou voor een iemand die net begonnen is, heb je het wel in je vingers!!!!!

Groetjes Anneke

Marijke zei

Heb op vakantie net het deel met de vogelverschrikker gekocht. Ben nu op zoek naar allerlei batik stoffen die erbij horen dat is een hele klus. Heb jij het geheel als pakket met stof gekocht?
Fijne dag groetjes Marijke