vrijdag 25 februari 2011

Wondertje

Ooit haalde ik een grote pol sneeuwklokjes uit de tuin bij mijn schoon-
vader en plantte ze over in die van ons. Jaren lang hadden wij toen
sneeuwklokjes, ook nadat mijn schoonvader was overleden. Totdat wij
in 2003 ons huis grondig gingen verbouwen en ook de tuin op de schop
ging. Daarna nooit meer een sneeuwklokje gezien.
Totdat ik deze week dit in de nog kale border zag staan:


Na 8 jaar hebben we weer een sneeuwklokje, van een waarschijnlijk
verdwaald bolletje! Ik vond het echt een klein wondertje.
Wat ook een klein wondertje is, is de positieve uitslag van de echo
van mijn dochter gisteren. Haar kleintje bewoog volop en alles zat
er op en eraan. Gisterenavond mocht ik mijn kleinkind bewonderen
op de fotootjes van de echo,  geweldig om te zien! Alleen moet er
nog een echo plaatsvinden over 10 weken, om te zien of de niertjes
goed werken. Het kleintje was zo beweeglijk, dat ze nu heel moeilijk
te meten waren. Ook was niet te zien, of het een jongetje of meisje
wordt, dus ook daarop nog 10 weken wachten. Maar dat het tot
dusver allemaal goed gaat, is na een vervelende start, een hele
geruststelling.
Voor deze meneer, die hier even in de tuin geniet, zal het ook een
hele verandering worden, maar gezien zijn goedmoedige, sullige
karakter, zal dat best goed komen.

4 opmerkingen:

Terray zei

Prachtig, zal dat vast een teken van je schoonvader zijn dat alles met jullie nieuwe aanstaande kleinkind allemaal goed zal zijn.
Postief bericht toch dat het kindje zo volop aan het bewegen is.

Wat kijk Donnie een beetje luiig...volgens mij had hij geen zin om in de tuin te zitten hahaha.
Nou ik kan je zeggen dat Cavaliers de beste maatjes kunnen zijn met kinderen. Als ik zie hoe onze Cavaliers, voornamelijk Russel de beste vriend met mijn dochter is (en zij is niet altijd even lief hoor) komt het vast wel goed. (maar natuurlijk is voorzichtheid geboden want uiteindelijk weet je het nooit met honden)

Prettig weekend!
Groetjes
Tertia

quilting Jeannet zei

Wat een prachtige foto van de hond Ageeth, wat een exemplaar is me dat zeg.....Hij is toch zeker wel fors aan de maat in de breedte? of lijkt dat maar zo vanwege zijn vacht?
Heerlijk dat alles goed is joh met je dochter, en nou weet je nog niet of je een roze of een blauwe quilt moet gaan maken.......

Anneke van Diggelen zei

Heerlijk om de bolletjes weer boven de grond zie komen!!
Fijn dat het goed gaat met je dochter en je aanstaande kleinkind.
Wij dachten dat we voor de tweede keer opa en oma zouden worden, maar helaas heeft me schoondochter een miskraam gehad ze was 8 weken, altijd weer sneu om te horen en mee te maken!!
Hoe ver je nu je dochter??? spannend hoor allemaal je zult zien het is zo leuk!!!

Geniet ervan groetjes Anneke

Diana zei

Gefeliciteerd Ageeth met de goede uitslag van de echo.
Hopelijk kunnen jullie nu gaan genieten van de zwangerschap en het aanstaand oma/opa-schap.
liefs
Diana