vrijdag 27 mei 2011

Lekker bezig geweest

Ik ben niet zo actief geweest met bloggen de laatste weken, maar dat
wil helemaal niet zeggen, dat ik niks gedaan heb, integendeel!
Naast veel gewerkt in ons bedrijf, heb ik ook het nodige gedaan op
quiltgebied.

Ik heb 2 blokjes gemaakt voor de quilt "Spring blooms",  waaraan
ik sinds het begin van de Kerst-bom niets meer gedaan had, Maar
deze maand was het een eenvoudig blokje, dus bleef er wat tijd
over voor twee bloemenmandjes. Het is een geweldig leuk project
om aan te werken, met applique en patchen door elkaar.


En dan natuurlijk het blokje van de Kerst-bom. Een simpele om te
maken: de Kerstboom.


Ook het borduurtje van dit kwartaal van de Primitives-club is klaar.
Het is de "Black walnut tree" van Notforgotten Farm. Het moet nog
wel even op kleur gebracht worden (lees: er moet nog wel even
gekliederd worden met koffie of thee) en dan kan ik het gaan afwerken.
Het is eigenlijk een kleedje, maar ik denk, dat ik er een kussentje van
maak.


Verder ben ik nog aan een geheim, maar heel schattig breiwerkje bezig,
dat ik pas over ongeveer 7 weken kan laten zien (nu weten jullie vast
wel, waarvoor dat is!)
Fijn weekend iedereen! Wij gaan vieren, dat DH al weer een jaartje
ouder is geworden, en dat nog wel op dezelfde dag als mijn moeder,
dus maandag gaan we weer lijnen!

2 opmerkingen:

Patricia zei

Je bent zeker lekker bezig geweest :)
Het ziet er allemaal leuk uit, vooral die mandjes zijn leuk.
Gefeliciteerd met je DH en een fijn weekend!
Groetjes Patricia

Terray zei

Wat mooi zeg, die mandenblokjes!
Ik zie dat je ook met van alles tegelijk bezig bent ;-)

Groetjes
Tertia