donderdag 16 juni 2011

In de lappenmand


Twee dagen geleden kreeg ik het verdrietige nieuws te horen, dat mijn
allerliefste hondje Don lijdt aan nierfalen. Zijn niertjes werken nog maar
voor 10 procent...
Ik was totaal niet voorbereid op deze uitslag, want ik ging naar de dierenarts,
omdat ik dacht, dat er tandsteen moest worden verwijderd! En nu dit.
Na overleg met mijn dierenarts heb ik besloten in ieder geval nog een
behandeling te starten, waarbij er drie dagen lang, 2x per dag, onderhuids
vocht wordt toegediend om zo zijn niertjes te spoelen en de waarden in
zijn bloed wellicht wat te verbeteren. Mocht dit helpen, dan kan hij
misschien, met dieet en medicijnen, nog een poosje langer mijn liefste
metgezel blijven.
Omdat dit betekent, dat hij de komende week veel intensieve zorg nodig
zal hebben en vooral heeeel veel uitgelaten moet worden, zal ik de
komende week even geen stukje op mijn blog zetten, maar zodra ik
nieuws heb, laat ik het weten.

10 opmerkingen:

Unknown zei

Sterkte

sylvia zei

ach, wat akelig!!! Ik wens je veel sterkte en laten we hopen op een klein wondertje!!!
groetjes, Sylvia

Mascha zei

Ik wens je heel veel sterkte en zal duimen voor jullie.
Groetjes Mascha

Patricia zei

Och wat een akelig nieuws zég,daar schrik je ook wel van.
Ik hoop dat de behandeling aanslaat,zal er ook voor duimen. heel veel sterkte met Don
groetjes patricia

quilting Jeannet zei

Ik hoop en duim voor je dat het goed afloopt Ageeth, in elk geval beter dan de eerste prognose!

Hartelijke groetjes en sterkte er mee! Jeannet

Yvonne zei

Heel veel sterkte toegewenst en hoen dat het allemaal beter zal gaan.

Groetjes Yvonne

Phebe and Jane zei

Sterkte met je hondje. Hopelijk slaat de behandeling aan en blijft hij nog een poosje bij je.
Groeten, Marian

Marijke zei

Hè jekkie, sterkte, hoop dat het spoelen een goed resultaat geeft!
groetjes Marijke

Janine zei

Hoi Ageeth,
Ik ben toch blij dat je voor deze opzie hebt gekozen, ik hoop dat het aanslaat bij jouw hondje. Ik wens je heel erg veel sterkte de komende weken. Groetjes janine

Daniëlle zei

Ik hoop toch zo dat er al verbetering is!! Ohhh je wilt ze niet missen he die knuffels van beesten!! Heel veel sterkte en ik denk aan je! liefs, Daniëlle