vrijdag 8 juli 2011

We kijken er elke dag naar uit.....

Elke dag kijken we wel een paar keer naar de lucht. Wanneer komt hij nu?
Die ooievaar.... op zijn vliegroute naar Oud-Beijerland moet hij toch zeker
ook langs ons huis vliegen. Don houdt het nauwlettend in de gaten.


Maar ook vandaag weer niet.... we worden nu wel erg ongeduldig!


Ons toekomstige kleinkind zit ondertussen nog heerlijk comfortabel in
de buik van mams, en samen genieten ze hier nog even van een ijsje.
39 weken zwanger is mijn dochter nu, en ik moet zeggen, dat het zo
spannend is, voor de eerste keer oma worden... Eigenlijk is het nog
veel spannender dan voor de eerste keer moeder worden.


Om de tijd een beetje door te komen, ben ik gisteren naar een leuk
breiwinkeltje geweest, een paar dorpen verderop en heb daar de
allernieuwste kleur sokkenwol van Katia aangeschaft, uit de serie
"Jeans" in verschillende, overlopende kleuren blauw. Ik vind ze enig!
Tenslotten had ik al weer een paar sokken klaar. Fijn, al vast voor
de herfst.


Fijn weekend allemaal! Enne, mochten jullie een ooievaar zien: stuur hem
deze kant op!

6 opmerkingen:

Heidi zei

Pffft! Ja dat wachten...spannend hoor! Maar in de tussen tijd mooie sokken brein voor komende winter. Je hebt het wel te pakken hoor Ageeth!

Unknown zei

Spannend hoor, wanneer zal die ooievaar nu toch komen.

quilting Jeannet zei

Ohh, Ageeth....ik kan je al wel zeggen dat die ooievaar die ik hier laatst zag al lang weg is, dus wie weet....Ik kan me voorstellen dat het spannend is, pfoei...en dan die sokken, prachtig, waar is dat leuke wolwinkeltje een paar dorpen verderop??
Ik wens je sterkte met het wachten.

Hartelijke groetjes, Jeannet

Anneke van Diggelen zei

vorige week vrijdag heb ik nog een aantal ooievaars gezien (Blijdorp).
Als ik geweten had dat het bijna gebeuren gaat had ik ze wel richting jou woonplaats gestuurd!!!
Spannend hoor......!!!!
Moest je geen baby sokjes breien of ben je alvast bezig voor de toekomst van de kleine??? (grapje)de sokken zien er goed uit.
En sterkte met het wachten aanstaande oma!!!!!

Groetjes Anneke

els bitter zei

Hup Oma, Geduld is een schone zaak en weet, wat er komt is het wachten miljoen keer waard. Ik hoop voor jou en je dochter dat het vlot gaat. En dat je zeer binnenkort maar een prachtig kleinkind in handen krijg.
Groetjes
Els

Unknown zei

Is de ooievaar al geland?