donderdag 24 oktober 2013

Voor alle nieuwsgierige Aagjes...

Ik kreeg deze week vaak de vraag, of ik nog iets had gekocht in
Veldhoven...
Wat een nieuwsgierige Aagjes! Maar ik kan dat best begrijpen, hoor,
want mijn eerste doopnaam is zelfs Aagje en ik doe mijn naam op
dat punt ook eer aan, want ik ben zelf ook altijd reuze nieuwsgierig
naar wat anderen hebben gekocht en waar anderen mee bezig zijn.

Maar het is bij wat heel bescheiden aankopen gebleven, want
eigenlijk had ik dus echt helemaal niets nodig (al dat applicatie-
werk vraagt nu eenmaal niet zo veel stof). Toch kon ik deze
beeldige lapjes niet laten liggen:

Ze komen allemaal uit de reuze-verleidelijke stand van De Quiltster,
echt een winkel met een aanbod, waar ik voor val...

En ook dit pakketje van Atelier Bep mocht mee naar huis.


Alle ingredienten om een schattig mini-elandje te maken! Ik zie hem al
helemaal rond de Kerstdagen op de schouw van de open haard zitten.
En ga ik nu terug naar mijn (berenmaken)vak? Nee hoor, ik blijf heerlijk
quilten (en soms dan breien, borduren en een beestje maken...).

Zo, dat viel mee toch?  Ik vind, dat ik me erg heb ingehouden tussen al
die verleidingen.  Waar konden jullie geen weerstand aan bieden, dat wil
dit nieuwsgierig-echte-Aagje wel weten....

22 opmerkingen:

Berna zei

Mooie buit toch? Wie het bescheidene niet eert...... Mooie lappies en een schattig elandje.

Carin zei

Wat een geweldige lapjes !!! En die eland is ook een dotje.

Nelleke zei

Hallo Ageeth allereerst veel te laat maar echt gemeend van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe kleinzoon Daan.Pracht van een kleinkind en wens jullie en de ouders dan ook veel geluk.Ook je nieuwe lapjes zijn erg mooi ik las dat je ze bij de quiltster gekocht hebt dus ook de komende tijd maar eens een uitje die kant opmaken.Groetjes en een fijne week Nelleke

Else zei

Mooie buit, ben helemaal weg van je Elandje!! Ja dat beren (beestjes) maken zit toch in ons bloed LOL, Fijne dag knuffel van mij

Rina zei

Ook ik ben zo'n nieuwsgierig aagje.
Bij de titel van je blog dacht ik meteen
"even kijken wat voor leuke foto's Ageeth van haar kleinzoon heeft"!
Niets van dat alles dus...
Ik ben ook wel benieuwd naar je lapjes,
maar toch meer naar je kersverse kleinzoon en zijn trotse oma.
Die foto's komen vast nog een andere keer.
Geniet van je lapjes en je
applicaties.

quilting Jeannet zei

Mooi hoor Ageeth,maar dat kan niet anders bij mijn favoriete quitwinkel, eh, uit Zeeland dan wel he. Heerlijk, ben er ook vandaag nog geweest.....mijn vlees is een ietsje zwakker dan het jouwe (lol)

ineke zei

Mooie buit,ik ben niet geweest en kan je niets laten zien. Maar de ervaring heeft geleerd dat ik altijd wel met iets thuis kom. Groetjes ineke

Phebe and Jane zei

Leuke stofjes!
Groetjes,
Marian

Phebe and Jane zei

Leuke stofjes!
Groetjes,
Marian

Patricia zei

Leuke buit heb je.Dat elandje is toch ook wel errug leuk hoor.

Groetjes Patricia

Marijke zei

Leuk pakketje van de eland!
groetjes van Marijke

Yvonne zei

Je hebt je netjes gedragen hoor! Niet te veel ingeslagen. Dat Elandje had ik vast ook niet kunnen weerstaan. Ik ben dol op Elanden, ze kijken altijd zo lief en drulkerig. Ben benieuwd naar het resultaat!

Rennie zei

Good girl!

Phyllis zei

Mooie stofjes, die gaan het vast goed doen in je quilts. Ik herken dat wel, heb zoveel stoffen liggen thuis, en dat applique daar worden de stapels niet echt minder van!

carina zei

Nou best een leuke buit! En dat eland pakketje oooooohhhhh enig!

Tilly zei

Wat een snoepjes van lapjes, geloof dat ik ook maar eens naar het zeelandse land ga.
groetjes

Guusje, zei

Wat een mooie aankopen heb je gedaan,

Sis Voorn zei

Ben benieuwd naar het elandje...
Het regent en stormt vanddaag, dus evt. ziet hij het licht van de wereld ?! ;-)

Hennie zei

Altijd mooi om iets mee te nemen, prachtige stofjes. Wanneer ben je het nou echt nodig, als ik in de kast kijk kan ik wel een hele tijd vooruit, ha, ha, ha.

Groetjes Hennie

jolanda zei

Omdat ik niet zo heel vaak in blogland ben vanwege tijdgebrek, heb ik de geboorte van je kleinzoon gemist. Wat een heerlijk mollige baby hé? :-))
Van harte gefeliciteerd hoor oma!!! Geniet er maar van.
Je hebt mooie lapjes gekocht en dat elandje vind ik een snoepie.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Stom hoor, heb ik het blogje van de geboorte van Daan toch gemist. Maar desalniettemin nog van harte!!!
een echte stevige jongen dus, maar wat wil je ook als je lang in je warme holletje blijft.
Gelukkig is alles goed gegaan en geniet je er nu van?
Vast wel, lekker knuffelen!
veel plezier

groetjes
Wietske

sylvia zei

ach meis, je grootste aanwinst had je immers al........:)
liefs, Syl