vrijdag 13 december 2013

Gewonnen! En ook iets winnen?

Gisteren viel er een envelop op de deurmat met een wel heel
leuke inhoud:


Een patroontje van een heel lief quiltje, weggegeven door Carin en ik
ben er erg blij mee! Het is een simpel, maar daarom juist zo mooi
patroontje. Carin had er ook nog een schattig klein speldenkussentje
bij gedaan, en daarvan heb je er natuurlijk nooit genoeg!
Als de decemberdrukte een beetje voorbij is, ga ik eens even kijken
of ik dit tussendoor kan gaan maken, want het is een goede afwisseling
om weer eens een keertje wat op de naaimachine te gaan doen. Ik ga
alvast eens nadenken over de kleurtjes...

En weten jullie nog van dit merklapje, met de hertjes, dat ik een
tijdje terug als give-away op mijn blog had? Het werd gewonnen
door Marijke, en als je even naar dit blog gaat, en je laat een reactie
achter, dan maak je opnieuw kans op het winnen van het patroon!


Er komt deze maand wel heel erg weinig terecht van handwerken,
met eerst de Sint-drukte en nu de aanloop naar Kerst (maar de boom
staat, en het huis is grotendeels helemaal in Kerst-sfeer), maar ik
heb tussendoor wel tijd gehad om dit lieve elandje te maken:


Ik vind hem zelf erg leuk geworden, en zo is hij er ook bij deze Kerst.
Hij is echt klein, zo'n 15 cm, en ik heb het pakketje gekocht bij
atelier Bep.
Ook heb ik gisteren een supergezellige Winter-Workshop bijgewoond
bij De Quiltster in het Zeeuwse Dreischor. Maar daarover laat ik
volgende week meer zien, want ook morgen is daar nog zo'n workshop,
en het zou geen verrassing meer zijn voor de deelneemsters, als
ze nu al zouden zien, wat ze gaan maken. Maar geloof me, het
was leuk!!!
Allemaal een heel fijn weekend gewenst; wij gaan in ieder geval
een bezoek brengen aan de Kerstmarkt hier in het dorp.

10 opmerkingen:

Yvonne zei

Ziet eruit als een mooi patroon Ageeth, inderdaad leuk om af en toe iTS snel op de machine te doen. Ik krijg daar ook steeds meer de smaak van te pakken. Wat is je Eland lief geworden, echt een schatje!

Guusje, zei

Wat een leuke eland en het patroon en speldenkussen zijn ook al zo mooi. Leuk om zulke post te ontvangen.

Judith zei

Je eland is zeker een succes te noemen. Ik ben ook druk geweest met een tussen doortje en had dus ook zowaar een 'affo'. Ben er weer blij mee. Vanavond maar weer eens wat patchen of quilten? Geniet van je weekend. Gaan we jou ook zien op de bloggers bee bij Yvonne?

Patricia zei

Wat leuk dat je bij de Quiltster bent geweest. Wij waren net te laat alles was al vol.
Ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben.
Je elandje is zo lief! en wat klein zeg, dat was echt freubelen.
Leuk patroontje heb je gewonnen,benieuwd welke kleuren je gaat uikiezen hiervoor.

Groetjes en een fijn weekend
Patricia

Phyllis zei

Wat een enige eland! En ja, bij de Quiltster, altijd gezellig!

Tilly zei

Wat is je eland leuk geworden, ben benieuwd naar je "verslag" van je uitstapje. fijn weekend, groetjes

ineke zei

Gefeliciteerd met je leuke post. Misschien niet zo veel gedaan, maar je eland is schattig. Fijne dag ineke

quilting Jeannet zei

Ik vind je borduurtje prachtig Ageeth, en het Elandje had ik ook al gezien op pinterest, dat is voor iedereen ook een bron van inspiratie, je hoeft zelf niet meer na te denken, even pinteresten, en voilla......

Marijke zei

Allereerst dank je wel voor de verwijzing naar mijn blog en geweldig leuk je eland!
En... laat je ook nog een keer je kerstsfeertje in huis zien?
Fijn weekend!
Lieve groetjes van Marijke

jolanda zei

Je gaf iets moois weg en kreeg iets moois terug. :-))
Gefeliciteerd met je gewonnen prijs hoor. Leuk dat quiltje. Het elandje vind ik ook helemaal schattig. Dat is altijd handig om een hoekje mee op te fleuren tijdens de kerst. En nu bedenk ik me ineens dat ik vorig jaar toch ook een elandje gemaakt heb? Dat was ik alweer helemaal vergeten. Gauw de vliering weer op dus om te zoeken. ;-)