donderdag 27 maart 2014

Verwend!

Begin deze week plaatste Bep (van Atelier Bep) een oproepje om
een passende naam te verzinnen voor een nieuw popje, dat zij
had ontworpen.
En er waren heel veel suggesties! Dinsdag werd bekend, dat
Berna de allermooiste naam had verzonnen, namelijk Fietje.
Maar ik had de naam Fientje verzonnen, en dat is maar 1 letter
verschil, dus vond Bep, dat ik een troostprijs verdiende.
En zojuist, toen ik thuiskwam na het uitlaten van Lotus, lag
er een pakketje in de brievenbus, met deze lieve en mooie
inhoud:


Het patroontje van het voddenharenpopje Fietje, een klein
quiltringetje, een old-look schaartje en een schattig Paaslabeltje.
Ik vind het een heel lief gebaar van Bep en ben er reuze blij mee.
Het popje ga ik binnenkort maken, lijkt me leuk ter afwisseling
van het quiltwerk. Nu nog wel verzinnen in welke kleurtjes ik
haar ga maken en natuurlijk gaat ze bij mij stiekem wel Fientje
heten (hoe mooi ik Fietje ook vind...).

18 opmerkingen:

Berna zei

Gefeliciteerd! Ik ga nu snel naar huis de brievenbus inspecteren ;)
Fijne avond.

Berna zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Yvonne zei

Wat leuk Ageeth, niet een maar twee winnaars! Schattig schaartje en Fientje wordt vast ook een dotje van een pop!

Anoniem zei

Ja, leuk hè iets winnen. Gefeliciteerd. Ik heb verleden week een quiltje van Lida Kunkeler gewonnen, dus ik ken dat blije gevoel. Maak er een mooi FIENTJE van. Groetjes Wilma

Marijke zei

Gefeliciteerd zal vast een prachtig popje worden!
groetjes van Marijke

ineke zei

Gefeliciteerd met je prijs en dat wordt vast een leuk Fientje. Groetjes ineke

Phyllis zei

Wat ontzettend aardig en van harte gefeliciteerd! Gaat vast een schatje worden.

Monica zei

Super leuk van Bep, gefeliciteerd hoor. succes met het maken van Fientje

carina zei

Wat is dat leuk om zomaar iets te winnen! Succes met het maken!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Hartstikke leuk en och wat is nou ook 1 letter verschil he?
in ieder geval heb je even een leuk klusje tussendoor waar je van kunt genieten.
Veel succes ermee en groetjes
Wietske

Tilly zei

Wat leuk dat je een troostprijs hebt gekregen, ben benieuwd naar het resultaat. Veel plezier met Fietje.
groetjes Tilly

Wilma Kuin zei

Gefeliciteerd!! Wat is Bep toch een lieverd,.. Geniet van je cadeautje,..
:o)

jolanda zei

Wat leuk dat je dan toch een troostprijs gewonnen hebt. En wát voor eentje.... ziet er geweldig leuk uit!!!

Patricia zei

Dat was een leuke verassing van Bep. Veel plezier met het maken van Fientje.
Groetjes en een fijn weekend!

Guusje, zei

Gefeliciteerd met je prijs. Ze is leuk.

Debby zei

Gefeliciteerd, bofkontje!

sylvia zei

gefeliciteerd!! Leuke troostprijs en ik vind allebei de namen even leuk!!
Past echt bij deze pop.
groetjes, Syl

Unknown zei

Wat leuk, gefeliciteerd! Altijd leuk om een pakketje te vinden in je brievenbus. Geniet maar van het popje maken. Groetjes!